Dostupnost

Alf zóna

Zákaznická linka

+420 515 532 600

Dostupnost

Alf zóna

Zákaznická linka

+420 515 532 600

Časté dotazy

FAQ

Tarif Hectic 10 má upload 1/5, tj. 2Mbit/s. Rychlost downloadu je u tohoto tarifu již vysoká. Proto rychlost, kterou jsme ubrali na uploadu, byla přidaná na downloadu. Pro stahování dat uživatelé vyžadují vyšší rychlosti. Pro odesílání dat nejsou tak vysoké rychlosti nutné. Tyto tarify jsou vhodné pro uživatele, kteří vyžadují rychlou odezvu a rádi si vychutnají svižnost své linky při běžném surfování po internetu. Rychlost může kolísat v závislosti na provozu v síti. Tyto linky mají v síťovém provozu nižší prioritu než tarify Plus.

Připojení více počítačů k internetu současně je naprosto běžné. V domácích podmínkách toto zajišťují rozbočovače: switche nebo WiFi routery, které současně slouží pro bezdrátový příjem internetu na přenosných zařízeních (notebook, smartphony, tablety apod.). WiFi routery jsou inteligentnější zařízení s možností jejich správy a údržby dálkovým přístupem. Nabízíme WiFi routery TP-Link a MikroTik, které můžete objednávat prostřednictvím e-mailu nebo telefonicky. S vhodným výběrem Vám rádi poradíme a doporučíme optimální řešení.

Svůj router použít můžete, nicméně routery, které nabízíme, jsou dlouhodobě testované, tedy spolehlivé a optimalizované pro provoz v naší síti. Nemůžeme vám proto zaručit, že váš vlastní router (zakoupený jinde) bude s naší sítí plně kompatibilní. Také možnosti technické podpory jsou z naší strany omezené. Pokud  jste k naší síti připojení kabelem (tj. v bytových domech s datovou sítí), je nutné nám zapojení vlastního zařízení ohlásit a my provedeme jeho registraci do naší sítě.

1. Zkontrolujte zapojení kabelu a napájení.
2. Vypněte a po chvilce zapněte WiFi router (nebo jiné síťové zařízení).
3. Vypněte a po chvilce zapněte PC.
4. Pokud problém přetrvává, kontaktujte nás.

Faktury – daňové doklady vystavujeme a zasíláme standardně bezplatně v elektronické podobě ve formě PDF souboru připojeného k elektronicky podepsané e-mailové zprávě. Tento způsob vystavování a zasílání faktur, jakož i jejich zpracování v účetní evidenci je v souladu nejen s našimi všeobecnými obchodními podmínkami, ale splňuje také veškeré právní náležitosti ČR a směrnice EU.

Úhrady za služby můžete provádět převodním příkazem na náš účet u Fio banky, a.s., číslo 2700091344/2010, variabilním symbolem (VS) platby je vaše klientské číslo, které je uvedeno ve vaší smlouvě. Variabilní symbol je důležitým údajem pro správné přiřazení platby, je proto nutné VS vždy uvádět ve správné podobě.

Pokud chcete vaše platby maximálně automatizovat, využijte SIPO. Stačí, když nám sdělíte vaše spojovací číslo SIPO a ve  vaší bance nastavíte dostatečný inkasní limit. Pak inkaso plateb za internet probíhá automaticky na začátku kalendářního čtvrtletí.

Ano, televize jede v rámci Vaší internetové přípojky. Televize si dokáže přizpůsobit svůj provoz k Vaší přípojce. Čím méně svou přípojku zatížíte, tím lépe Vám televize pojede.

Ano, díky naší aplikaci je naše služba dostupná 24 hodin denně na televizích, počítačích, tabletech i v mobilu. Můžete televizi sledovat na dalších 4 mobilních zařízeních. Vše v dosahu vaší Wi-Fi sítě. Počet zařízení je omezen.